5 Kasım 2011 Cumartesi

9/11 ritüeli

Bildiğiniz gibi Amerika'da ay, günden önce yazılır. 11 Eylül onlarda 9/11 olarak bilinir. Peki 9/11 de tam olarak ne oldu? Öncelikle bilmeniz gereken şey binada zaten yangın vardı. Uçak çarptığında o yüzden o kadar alev çıktı. Peki yangın nasıl çıktı? Kim çıkardı?

11 Eylül istenerek yapılmıştır ve bir ritüeldir. Masonların kitabı kabalada 10 tanrıyı, 11 ise şeytanı simgeler. 9/11 bir şeyler çağrıştırmaya başladı mı? 9'dan 11 e geçerek tanrıyı yok sayıyorlar. İkiz kuleler saldırısı çok büyük bir ritüeldir. Peki ondan önce olmadı mı, ondan sonra olmıycak mı? 11 Eylül 1990'da ne oldu izleyelim.

http://www.youtube.com/watch?v=uOxJUbMIwLc&feature=related

Bu büyük bir fikir, yeni bir dünya düzeni. Baba Bush bu konuşmasında yeni dünya düzenini açıklıyor. Özellikle 11 rakamı bu örgüt için çok önemlidir.

Peki 11 Eylül 2012 de ne olacak? Sadece tahmin yürütebiliriz fakat çok büyük bir şeyler olacağı kesin.
Şimdi birazda kanıt veriyim size. Alttaki videoyu izleyin, özellikle 2. dakikadan sonrasını ama tavsiyem hepsini izleyin. Bu şahıs ünlü biridir. Yönetmendi sanırım.



Anlattığına göre Rockfeller'la daha önceden tanışmış ve Rockfeller ona yakında büyük bir olayın olacağını ve Afganistan ve Irak'taki petrollerini alabileceğini anlatmış. Ve bu adam bu videodan sonra öldü!

İkiz kuleler saldırısından önce hemen hemen tüm filmlerde işaretler koydular. Örneğin adam saate bakar saat 9'u 11 geçiyor gibi. Araştırırsanız kanıtlarına ulaşabilirsiniz. Ben sizi sadece teşvik ediyorum.

Şimdi soruyorsunuzdur belki, bu adamlar ne istiyor?Bu adamlar zaten ülkeleri elinde tutan, devlet üstü süper zengin insanlardır. Fakat isimleri en zengin isimler arasında geçmez. Bilinmek istemezler. İlluminatinin en sevmediği şey bilgilerinin ifşa edilmesidir. Bu adamların istediği dünya çapında bir enerjiyi sağlamaktır. Onu artık Amerikada yakaladılar. Diğer ülkelerinde yakındır. Yakında daha detaylı anlatacağım, şimdilik bu kadar.

3 yorum:

  1. 11 eylül 2012 tarihinde big ben'e bir saldırı olcak diye bi şeyler duydum doğrumu bu ?

    YanıtlaSil
  2. ben o tarihte bir saldırı bekliyorum fakat big benle ilgili bir şey duymadım.

    YanıtlaSil
  3. bi yarrak olmadı gençler

    YanıtlaSil