7 Kasım 2011 Pazartesi

Deccalin Dünya Hakimiyeti

Hz. Muhammed bir hadisinde der ki, "Deccal ben sağken dünyaya gelecek". Bu sözden yola çıkarsak deccal yaklaşık 1400 yıldır dünyada. Bu da kanıtlar ki o bir insan veya bir cin veya bir canlı değil. Daha öncede bahsettiğim gibi o bir hologram olacak. Demek ki deccal bir fikir, bir düşünce, bir proje. Şu anda dünyayı ABD yönetiyor fakat bir yandan İsrail güçleniyor. Son zamanlarda İsrailin adını haberlerde çok duymaya başladık. Süper güç ABD yerini İsrail'e bırakmaya başladı. Çünkü tek dünya devleti İsrail'de vaad edilmiş topraklarda kurulmalı. Deccal orada insanların görebileceği bir formda olacak artık ve kral olacak. İnsanlar onu İsa sanacaklar. Tüm devletler şu an İsrail'i koruyor, kolluyor. AB İsrail'i suçlu bulmamıştı hatırlarsınız. Sanki "ya işte bizim oğlanda biraz şımarık idare edin" der gibi konuştular. İsrail ilerleyen yıllarda dahada güçlenecek ve yeni süper güç olacak.

3 yorum:

  1. selamlar, genel kani Deccal'in o denemde gelmedigi yonunde. Bir sistem olabilir ama burda da yine genel kani bir canli olacagi. Nasil olecegi filan anlatilmisti

    YanıtlaSil
  2. hz. Muhammed demiştir ki deccal şu anda dünyadadır bu bence her şeyi açıklıyor.

    YanıtlaSil
  3. admin yaşın kaç senin bana ulaşırmısın facebooktan link at ben bu tip şeylerde çok ilgilenirim meraktan ama çoj şey biliyorum sen bana facebook kullanıyorsan link atsana buraya

    YanıtlaSil